שער פלמר 1, חיפה
077-6670101 / 077-2319270

קורס מקצועי לתפירה ותדמיתנות מיועד למי שיש לו נסיון בסיסי בתחום התפירה והוא רוצה להפוך את זה למקצוע, לדעת לייצר כל בגד מהתחלה ועד הסוף – מהשלב של לקיחת מידות ועד המוצר המוגמר. בגדי יום יום, נמתחים, שמלות ערב וכלה, חליפות מחויטות – כל זה ועוד בתכנית הלימודים (תכנית מלאה למטה).

שיטת התדמיתנות שמלמדים בסטודיו הינה שיטה אירופאית. היא מתייחסת במידה רבה לייחודיות של מבני הגוף השונים ומושלמת לתפירה אישית, בין אם זה לעצמי או ללקוח. להבדיל משיטות אחרות שהן בעיקר משמשות לתעשיה וייצור במידות סטנדרטיות, השיטה שלנו בנויה קודם כל על ייחודיות כל גוף. כך אנחנו יכולים להבטיח שהבגד יישב בצורה מושלמת ותמיד יהיה נוח, גם אם מדובר בפריטים כמו מכנסיים ומחוכים.

בסטודיו שלנו מתחילים בלימודים מעשיים מאוד כבר מהשיעור הראשון. נכיר את הטכניקות הכי אקטואליות, נעצב ונתפור את כל פרטי הלבוש האפשריים – מהחצאיות הכי פשוטות ועד לז'קטים ומחוכים – ונבקר בנחלת בינימין בשיעור בדים.

הקורס מתקיים בקבוצות קטנות, על-מנת שנוכל להתייחס להתקדמות האישית של כל סטודנט.ית. צוות המנחים של הסטודיו הינו מאוד מקצועי, כל אחד בעל ניסיון עבודה רב עם לקוחות בכל מגוון הפרופורציות ומבני גוף שונים, ויכולת לתת פתרון לכל בעיה.
במהלך הקורס כל סטודנט בונה לעצמו אוסף גיזרות מדויקות להמשך עבודה ויכולות פיתוח ותפירה מקצועיות ברמה גבוהה. 

מתנה לכל נרשמ.ת!
מכונת תפירה איכותית
500 ש"ח לרכישת בדים בסטודיו
ערכת ציוד מקצועית
ספר הדרכה מקיף

מה תופרים במהלך הקורס:

70 מפגשים
לימודי בוקר/ערב
קבוצה קטנה: כל הקודמת.זוכה

תכני הקורס

תפירה: תפעול מקצועי של מכונת תפירה ואוברלוק, חיבור הבגד למדידה, סיומות וסגירות, תיקונים ושינויים, עיבודים ובטנות וכו', בדגש על תפירה עילית ועבודה נקייה. לומדים חצאיות, חולצות, שמלות, מכנסיים, אוברולים, מחוכים שקופים ולא שקופים, בגדי גוף, סריגים ועוד

תדמיתנות: שרטוט גיזרת בסיס לכל פריט (חצאית, חלק עליון, ג'קט, שרוול, מכנס, בגד גוף, מחוך בסיסי, מחוך עם כאפים), פיתוח הבסיס לעיצובים שונים, תיקוני גיזרות, התאמת גיזרה למידות ולפרופורציות של גוף שונות, עבודה לפי מידות אישיות/טבלת מידות אירופאית. 

בדים וחומרים: הכרת סוגי בדים ליום יום ולבגדי ערב, התאמת בד לדגם, שילובי בדים, התאמת בטנות, שיטות גזירה שונות בהתאם לסוג הבד

נמתחים: עבודה עם סריגים, חישוב אחוזי מתיחה, בגדי גוף שקופים, סגירות ועיבודים בנמתחים

עבודות יד: תפירת מחורזים ותחרות, שילוב אפליקציות ורקמות, הדבקות, דיגומים על מחוכים וכו'

אלכסון (BIAS CUT): גזירה באלכסון, תפירה עדינה ותיקונים. תפירת תפירת שמלה / טופ וחצאית באלכסון.

איור אופנה: לומדים להעביר את הרעיון דרך איור: גם איור אופנה וגם איור טכני. פרופורציות של גוף באיור, נפילת בדים, טקסטורות, הצללות, צביעה, בגד בתנועה ועוד

ללמוד בסטודיו "בית למעצב" זה…

  • לקבל ליווי אישי ומענה לכל בעיה ושאלה ממנחי הסטודיו
  • ללמוד מאנשי מקצוע עם ניסיון עשיר ורלוונטי בתחום 
  • לבנות מאגר גזרות להמשך עבודה
  • ללמוד בקבוצה קטנה
  • ללמוד בסטודיו מרווח ומאובזר בציוד מקצועי
  • ליהנות מהעיר התחתית של חיפה: סביבה צעירה ותוססת, נגישה בתחבורה הציבורית 

השאיר.י פרטים לקביעת פגישת ייעוץ

לקבלת מידע התקשרו עכשיו 077-2319270 או השאירו פרטים